Lilypie - Maternity

Selasa, 4 Oktober 2011

cOMing sOOn... 1 mOnTh leFt....

"Tuhan... Baru ku sedar
Indah nikmat sihat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu..


Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Ilahi....
Muhasabah cintaku..."


alhamdulillah, berkesempatan untuk menjenguk ke ruangan ini
setelah sekian lama x update...
Busy..?? entahla busy @ x semenjak dua menjak nie... agakla kot..
mcm2 nk dibuat dan nak kena buat..

pun begitu, bersyukurlah dengan nikmat KESIHATAN
yang dikurniakan kepada kita... Alhamdulillah..
bkn pe... lama rasanya x kena demam @ sakit..
tp lepas jer raya, hampir 3 minggu baru agak pulih dari demam..
itupun makin kurang isi badannya...

Bersyukurlah dengan nikmat KESIHATAN yang diberikan...
bkn pe... sepanjang 3 minggu..

nak masuk kelas x larat, apatah lg nk naik turun ofis..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH...
kerana Engkau berikan nikmat kesihatan padaku....

masuk kelas pun, xsemangat nk mengajar mcm biasa..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH......
kerana Engkau berikan nikmat kesihatan padaku....

nk buat kerja pun agak perlahan.. nk bpikiq2 pun xpikup..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH......
kerana Engkau berikan nikmat kesihatan padaku....

mcm-mcm lah biler demam nie..
jadi bersyukurlah ketika kita diberikan nikmat ini..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH......


semoga 3 minggu itu tempoh rehat yang diberikan itu
adalah tempoh penyucian dosa2, kifarah diri ini...
Terima kasih Ya Allah kerana memperingatiku..
peringatan kepada diri ini agar tidak melupakanNYA
dalam setiap apa yang dilakukan..
peringatan agar sentiasa bersyukur atas nikmat yang ada..
peringatan agar tidak terus jauh melupakanNYA..
ALHAMDULILLAH YA ALLAH..


buat zaujah yang tercinta juga... tidak lupa...
hanya boleh ckp... terima kasih.. Barakallah.. =)
no komen panjang2 kerana jasamu terlalu banyak..
"JASAMU DIKENANG" -(pinjam kata2 yang famous kt UiTM mache)

ha... lg sbulan our junior akan bersama..
semoga maknya sihat, baby pun sihat... ayahnya pun, moga lagi sihat.. =)
masa yang ditunggu2..
semoga sihat walafiat semuanya...

buat maknya.... jaga diri baik2 wlau dah xlama lagi nak bsalin..
makan obat..
banyakkan lagi bacaan Al-quran utk diperdengarkan kpd baby..
bassssuhh semua pakaian2 baby...
siapkan dan pastikan semua barang2 dah cukup..
baca artikel2 yang berkaitan...
exercise byk2..
ermm... ape lagi..
sambung semula la.. =)
maghrib bakal menyusul dah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HijRi

Jom....

Jom....

Hits

Jom BsoReh...


ShoutMix chat widget
 

My Blog List

Labels

Twitter

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)