Lilypie - Maternity

Ahad, 31 Julai 2011

6 Bulan sudah...=)

alhamdulillah..mcm xpercaya je dah masuk 6 bulan ada budak dalam perut ni..
maksudnya lg 3bln lebih je lg ank ummi ngn ayah nak keluar
jumpa ummi dan ayah..
sgt..sgt..xsabar..

mcm2 nk cite pengalaman sepannjang 6bulan jd preggy mom ni..
tp xtertulis..Alhamdulillah merasa gak nikmatnya merasa ditendang dari dalam perut..
aktifnya anak ummi ngn ayah ni..
moga aktif jga bila kuar nnti ek..
blh jadi mujahid/mujahidah Islam..ameen..=)
bila dah masuk 6 bulan ni,
mula dah rasa sakit2 pinggang, lenguh2 kaki bila buat keje banyak,
mujur ayah rajin gak tolong ummi..
yg paling best klu ayah dgn baik hatinya mengofferkan diri
utk masuk dapur dan jadi chef..
hahaa..tula nikmat yg paling best..
klu anak ummi nak tau..
ayahla chef plg hebat tau..
biarpun campak2..tp tetap SODAP..
menjilat jari gitu..hehe

he is a good chef..hhehe..
(buat che mad:hik2..ayat kt atas ni sbg galakan utk masak selalu utk saya..hehe)


ha..bila dh masuk 6 bulan ni..dh mula nmpk dh perut membesar,
hehe..mcm seronok plak..tp mcm lucu pon ada gak..eh..ummi dh besar rupanya,
dh nk jadi mak org dh..hehe..xcaya..mmg xcaya..

semalam g jalan2 cari baju preggy..ad satu kedai baju tu..
tanya la nk beli apa ek..pastu ummi cakapla..em nk beli baju mengandung..
dia mcm terkejut..dan buat muka xpercaya..
ish m.cik ni..mesti xpercaya yg ummi mengandung..
tgkla perut ni..kn besar..mestila sy mengandung..heehe(ni ckp dlm hati jela)

em..setakat ni jela dulu ek..dh sakit belakang..dok lama..
pape pon insyaAllah sok dh mula puasa ramadhan..
hope ummi dpt puasa dgn sempurna..
dpt puasa dgn semangatnya..

SELAMAT BERPUASA=)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HijRi

Jom....

Jom....

Hits

Jom BsoReh...


ShoutMix chat widget
 

My Blog List

Labels

Twitter

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)