Lilypie - Maternity

Rabu, 23 Mac 2011

Alhamdulillah..Our junior is Coming soon..

dh lma dah nk post entry ni..tp ada je halangan..
Alhamdulillah kesempatan ni tulis la sket perjalanan untuk menjadi seorang ummi mithali..

InsyaAllah..
moga2 zuriat ummi yang bakal lahir ini dapat mengetahui saat-saat ummi mengandungkanya..
nnt carila blog ummi ngn ayah ni ek..
ketahuilah, hadirmu sangat dinanti oleh ummi dan ayah..

setelah berminggu2 rasa ketidaksedapan badan..buat kerja pon xbpe nak larat.. mkan jgn nk cakap.. msti terkeluar balik.. badan ummi mkin teruk bila ayah ada program hjg minggu ngn student poli..tinggal la ummi terketar2 sorang2 menahan gelora di perut ni..

disebabkan dok sorang kt umah, jd tahap nk memasak itu tersangat lah rendah.. jd terpaksa merajinkan diri cari mknn kt luar.. siap je beli mknn,,ternampak je kedai 7eleven, cdgnya nk beli je la roti ngn aiskrim.. tp tah mcm mna terpandang pregnancy test kt kaunter cashier..jd dgn tebal muka amikla dan terus bayar dan lari laju2..heehe..

dengan semangat yang membara pergila buat test.. huhu..sgt berdebar.. positif ke negatif..nak positif...alhamdulillah...akhirnya POSITIF.. wah...anak ummi mesti nak taukan, spe org pertama yang ummi bgtau..org pertama yang mesti tau mestila buah hati ummi yang tersayang aka ayahla..hehe..elak je tau kami terus buat sujud syukur..kedaatanganmu amat kami dinanti2.. moga jadilah anak yang soleh serta pejuang agama yang cekal..AMEEN..


ha..ni la buktinya..yang ni test pertama..POSITIF




yang ni plak, ayah suruh ummi test lagi..ALHAMDULILLAH..masih lagi POSITIF..



lepas dah test buat kali kedua barula ayah bawa ummi g klinik..doktor scan2..Alhamdulillah doktor cakap zuriat ummi ni bru 6minggu..anak ummi, ummi berhenti kt sini ek..nnt ummi sambung..ha..mesti xsabarkan nak tau macam mana ummi mengandungkan anak ummi ni ek...sabar ekk..

ps:buat anak ummi,jd anak yang baik..selalu bantu ummi..jgn biar ummi muntah2..xlama lagi je anak ummi ni keluar..sabar ye sayang..



3 ulasan:

  1. Alhamdulillah. Tahniah bakal menjadi ibu dan ayah. Moga rahsia rumah tangga di simpan rapi-rapi. Rahsia yang terindah buat kalian :)

    -nini

    BalasPadam
  2. tahniah ulfa & mad..
    amanah Allah buat kalian.
    Penyeri taman hati kalian.
    Moga yang lahir akan seindah ummi & ayanhnya..

    Oppss!! Siti Zuraidah sudah jelous...
    ~ngee

    BalasPadam
  3. congratz Ulfa... bestnye.. jge kesihatan k... awk tu da la kecik je.. mkan yg berkhasiat... hopefully sume berjalan lancar... cyg anda...

    BalasPadam

HijRi

Jom....

Jom....

Hits

Jom BsoReh...


ShoutMix chat widget
 

My Blog List

Labels

Twitter

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)