Lilypie - Maternity

Isnin, 7 Mei 2012

buah hatiku

malam ni nk post marathon..hehe..nk post banyak..
sementara ada peluang ni..aisyah dh tido, ayahnya plak ada di KL
maka banyakla masa dpn pC..hhaha..
meh layan gambo dulu..
inilah buah hati ummi..love u laaa..

alhamdulillah..dh hampir setahun lebih melayari alam rumahtangga..amat menyeronokkan
ada pahit, manis, tawar..semua ada..nyatany semua itu memaniskan sesuatu hubungan ..
bohongla dalam sebuah perhubungan itu langsung tiada perbalahan, rajuk merajuk kan..
kalau takde semua tu, xbest2..heehe..

apa apa pon..jutaan, ribuan terima kasih buat encik suami sayala..awak memang terbaaiikk laa..
sentiasa bersabar dgn karenah yg memeningkan kepala..hehe..saje je nk bg pening..nk buat test bulanan..
baru boleh bagi markah..hehe..

terima kasih juga pada setiap nasihat dan dorongan di saat hampir lelah dan putus asa..awak memang pemotivasi yg tERRRbaaaiiiklaaa..

yang paling best...terima kasih pada setiap masakan yang awak masak di kala mood masak saya lari dari rumah ni..hehe..lain kali masak la selalu ek..ad orang cakap,,lelaki yang pandai masak tu hensem..jd...
kalau nk jadi hensem, kena la masak untuk saya selalu ek..hehe..bagi saya awak memang tukang masak yang hensem..(ayat mengampu je ni..haha)

terima kasih juga sebab jadi imam untuk saya dan aisyah..doa saya, semoga awak terus menjadi imam untuk saya selamanyaa... 

daaaaannnnnn..terima kasih juga sebab sudi jadi suami yang terbaik untuk saya..doa saya...semoga awak jadi suami saya di dunia ini dan sampai ke syurgaaaa..ameeeen...


lagu ni untuk awak ek..baca dengan matahati ek..hehe..


Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HijRi

Jom....

Jom....

Hits

Jom BsoReh...


ShoutMix chat widget
 

My Blog List

Labels

Twitter

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)