Sabtu, 1 Ogos 2009

Ya Allah Ya Karim...

Ya Allah,
sesungguhnya aku minta petunjuk yang baik dari-Mu,
dengan ilmu-Mu, aku minta kekuatan dariMu dengan kekuatan-Mu.
Aku meminta dari-Mu dari kelebihan-Mu yang banyak,
maka sesungguhnya Engkau berkuasa, aku tidak berkuasa,

Engkau mengetahui dan Engkaulah yang
paling mengetahui perkara-perkara ghaib.
Ya Allah, jika Engkau mengetahui bahawa
perkara ini baik untukku pada agamaku, duniaku dan
kesudahan urusanku buat masa kini dan masa akan datang
maka tentukannya untukku dan permudahkannya kepadaku,

jika kamu mengetahui bahawa perkara ini tidak baik
untukku pada agamaku dan duniaku
dan kesudahan urusanku buat masa kini dan masa akan datang
maka elakkannya dariku dan elakkan diriku daripadanya,
tentukanlah kebaikan untukku di mana sahaja aku berada
sesungguhnya Engkau berkuasa di atas segala sesuatu.



permulaan sabar itu pahit..
tapi ketahuailah dihujungnya pasti
akan ketemu kemanisan dan kebahagiaan..
moga kebahagiaan itu dapat dikecapi..ameen..
moga kemanisan dalam berukhwah dpt dikecapi..


dari sahabatmu..
atasinchi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HijRi

Jom....

Jom....

Hits

Jom BsoReh...


ShoutMix chat widget
 

My Blog List

Labels

Twitter

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)